Ko'p so'raladigan savollar

Bu oson: siz uchun shaxsiy kabinetingizga kod generatsiya qilinadi. Tahminan bir soniyadan so’ng sizning tarmog’ingizda servis paydo bo’ladi. Kodni Joomla, WordPress va boshqalarida 14 platforma o’rnatish mumkin. Shaxsiy kabinetda batafsil ma’lumot bor, uyerda esa barcha ma’lumotlar to’plangan.

Chaqiruvda avtojavobbergich “Kliyent Recall servisi yordamida g’ong’iroq buyurtma qildi” degan so’zlardan so’ng abonentlar orasidagi suhbat boshlanadi. Ovoz yozib olinishni, qanday tarmoqdan qo’ng’iroq qilinayotganiga qarab o’zgartiriladi – bu shaxsiy kabinetda bajariladi.

Kliyent uchun reklama telefon raqamini, kompaniya to’g’ri telefon raqami yoki menedjerning shaxsiy raqamini ornatish mumkin. Menedjer kliyentining raqamini yoki qo’ng’iroq haqida habar beruvchi maxsus reklama raqamini ko’rishi mumkin.

Bunday holda u avtomatik holda kliyent kontaktlari va barcha batafsil qo’ng’iroqlar bor elektron xatini oladi, bu qaytib qo’ng’iroq qilish uchun kerak bo’ladi.

Ha, albatta. Xar hil raqamli cheksiz operatorlarni qo’shish mumkin, shu bilan barcha mutaxassislar navbat bilan yoki juda band bo’lmaganiga yuborilgan qo’ng’iroqlarda, menedjer algoritmi ko’rsatilishi kerak.

Xar hil ko’rinishdagi intellektual vidjetlar, kirishdagi vidjetlar, chiqishdagi vidjetlar uchun bo’lgan matnlarni servis oynachasida o’zgartirishingiz mumkin. Shuningdek siz menedjerlar uchun sms-habar matni va yordam matnlarini o’zgartirishingiz mumkin.

Ha, albatta. Siz aynan o’z tarmog’ingiz dizayniga mos keladigan tugmachani tanlashingiz mumkin, va uni betdagi hohlagan joyingizga qoyib, tarmog’ingizga mos keladigan ranglarda qilishingiz ham bo’ladi.

Ma’lumotlar va yozib olingan ovozlarqo’ng’iroq tugashi bilanoq menedjerning pochtasiga yuboriladi.

Ha, bizda Yandeks Matrika va Google Analityks bilan integratsiyamiz bor. Batafsil ulanish ma’lumotlari shaxsiy kabinetdagi “Qo’llanma” bo’limida joylashgan.

Suhbat vaqti faqat menedjer go’shakni olganidan so’ng hisoblanadi,ya’ni siz kutgan vaqtingiz hisoblanmasdan haqiqiy vaqt uchun pul to’laysiz. Ikkinchi tarif – lid uchun. Bu holatda har bir suhbat uchun pul to’laysiz vaqti esa cheksizlangan.

Telefon suhbaitdan so’ng kliyentga sizning kompaniyangiz haqida barcha ma’lumotlar Email- habar orqali boradi, misol uchun, qo’ng’iroq amalga osgan to’g’ri telefon menedjeri. Agarda kompaniyangizda faqat bir dona ishchi raqam bo’lsa, u holda barcha kliyentlarga standart habar teksti sozlanadi. O’z navbatda menedjer kliyentlarining kontakt ma’lumotlari belgilangan habar olishi mumkin.

Kliyentlarning hisobida mablag’lari bo’lmasa sizga qo’ng’iroq qila olisholmaydi, lekin tizim sizga qo’ng’iroq qilishga urunganlarni ro’yhatdan o’tkazadi. Servis tarmoqda ko’rinishni davom etdi, menedjer elektron pochtasiga esa kliyentlar qo’ng’iroq qilganlar haqida habar keladi. Servis ishini yangilash uchun bir necha soniya ketad, hisobingizni to’ldirganingizdan keyin foydalanish mumkin bo’ladi.

Ha, siz istaganingizcha kompaniyangizga tegishli bo’lgan servislarni istagan tarmog’ingizga joylashtirishingiz mumkin. Buni qilish uchun, ishlatilayotgan akkauntga yangi tarmoq ochasiz, kerakli servislarni yoqtirib zaruriy filtrlarni belgilaysiz. Ahamiyat bering “Lidogeneratsiya” har bir tarmoq uchun alohida va har kuni uchun to’lanadi. Servis tarmog’i ulanib bo’lingan boshqa betlarni o’rnatilishi tekin.

Ha bo’ladi. Telefonlar uchun maxsus servis adaptatsiya versiyasi ishlanilgan.

Albatta, shaxsiy kabinetingizda hududiy, trafik, URL, ofislar bo’yicha maqsadli sozlamalar bor. Bundan tashqari profilingizda “Qora ro’yhat” mavjud uyerda ma’lum bir IP- manzili va raqamli kliyentlar joylashadi.

Ha, bu uchun tarmoqda identsifikator mavjud. Shu bilan birga ma’lum bir hududli menedjer raqamini tuzish kerak bo’ladi, shunda geolokatsiya yoqu tizin o’zi kerakli raqamlarni terib beradi. Servis faqat ma’lum bo’lgan hududlarni ko’satadi – bu tizim sozlamasini shaxsiy kabinetingizda qilishingiz mumkin.